Jak nakupovat
Jak objednat zboží v eshopu?
-
Vybrané zboží vložte do košíku a pokračujte v nákupu.
-
Pokud chcete zboží objednat, přejděte na obsah košíku (ikona vpravo nahoře).
-
Pokud nejste přihlášeni, přihlašte se do systému MENU PŘIHLÁŠENÍ - (v levém sloupci). Pokud u nás nakupujete poprvé, registrujte se v menu PŘIHLÁŠENÍ - REGISTRACE.
-
Po úspěšném přihlášení přejděte znovu na obsah košíku (ikona vpravo nahoře).
-
Vyberte způsob odběru zboží.
-
Vyberte dodací adresu (pokud jich máte více).
-
Do Poznámky vložte jakoukoliv svou připomínku či dotaz, budete kontaktováni naším obchodníkem.
-
Seznamte se s obchodními podmínkami.
-
Stiskněte tlačítko ODESLAT OBJEDNÁVKU.
Potřebuji v objednávce něco změnit. Jakým způsobem?
Ke změně objednávky nás stačí kontaktovat a my změnu provedeme.
Kolik zaplatím při objednávce přes e-shop?
Aktuální cenu objednávky máte vždy zobrazenu v nákupním košíku. Cena se skládá z částky za produkt a DPH, včetně případných recyklačních a autorských poplatků.
Kolik zaplatím za dopravu zboží?
Podrobnosti najdete zde
Dotaz na dostupnost zboží
Díky komplexnímu informačnímu systému vám dostupnosti jednotlivých produktů ochotně na požádání sdělíme. Dostupnost produktů lze také sledovat online na kartě produktu.
Zakoupené zboží je jiné, případně mi nevyhovuje. Mohu jej bez obtíží vrátit?
Záleží na druhu zboží. Bohužel nelze vrátit zboží, které podléhá rychlé zkáze (potraviny s krátkou dobou trvanlivosti). Dále zboží musí být originálně zabalené, neotevřené a nepoužité. V případě, že omylem zašleme jiný produkt, jeho výměna je samozřejmě možná. Ze zákona máte možnost odstoupit od kupní smlouvy uzavřené prostředky na dálku (např. internet), do 14 dnů.
Je možné opravit údaje na účetním dokladu?
Ano. Pokud potřebujete změnit iniciály, adresu nebo jiné údaje, kontaktujte nás.